torsdag 23. august 2012

Papirdokkene #34


Da er det klart for en ny utfordring hos Papirdokkene, og tema denne gangen er:

FERDEN VIDERE...

Premien er sponset av Crafty Individuals.

Jeg har hatt lyst til å prøve å lage en sånn ryggsekk lenge, og nå kom muligheten. Jeg har brukt Kraft-kartong og nydelig sommerfuglark fra Papirdesign.



Ullevål-turen på tirsdag gikk bra. Men vi ble "enige" om at jeg burde fortsette med medisin, i første omgang 1/2 år til. Siden jeg har en sjanse på 1:9 for å få nye blodpropper i løpet av det første året, var det absolutt en grei avgjørelsen.

Ellers har jeg vært til osteopat 3 ganger nå, og jeg må bare få lovprise det hun har gjort med ryggen min. Det fastlegen mente var lumbago, var en kraftig låsning i bekkenet, som har fått utvikle seg i mange år (8 år siden forrige svangerskap...).
Nå er jeg bedre enn jeg jeg har vært på minst like mange år. Så den behandlingformen kan virkelig anbefales :o)


2 kommentarer:

Christina C. sa...

WOW.....this is amazing!!!! Very beautiful and so creative!

Bodil sa...

Kjempefin sekk du har lagd :)
God helg, klem :)