fredag 2. august 2013

Fortsatt litt sommer



Da nærmer det seg ferieslutt for meg også, men skulle gjerne ønske den kunne vare ett par uker til...

Men jeg har iallefall fått bestillt meg noen av de nye stemplene fra Magnolia. Jeg bestilte dem fra Hjerteboden i 13-tida på onsdag, og tenkte at da kan jeg glede meg til fredag... Men allerede dagen etter, kl 10.00 lå de i postkassa mi. Snakk om superlevering :o)

Fant ut at jeg hadde lyst til å prøve å maskere litt igjen, og jammen fikk jeg det ikke til. Tilsammen har jeg brukt 5 motiv på kortet. Motivene er selvfølgelig fargelagt med Copics. 
Det vakre mønsterarket - som nesten ikke synes - er fra Maja-design.Teksten er fra Kreativ Hobby.





Tror jeg setter ny rekord (for meg) i antall utfordringer:

Kreativ Scrapping #8 - Bursdag/Bingo (Perler/fargelagt motiv/søm)
Papirplaneten #4 - Glitter og/eller maling
Magnolia Down Under #207 - Your favorite things (Magnolia!!!, copics and Maja-design)
Simply Magnolia - Anything Goes
Sentimental Sunday #165 - Anything with Wings
Hanna and friends #177 - Anything Goes
MilkCoffee - Show of those colouring skills
MagnoliaMania #74 - Bingo (Tilda/Pink/stitching)
Cute Card #280 - Anythig Goes
Card and Scrap #59 - Alt er Lov
The ABC Challenge - S for stitching
Kort o Mania #90 - Burdag


Da skal jeg nyte den siste helgen, før hverdagen starer igjen. Ha en fin helg alle som er innom på besøk.


19 kommentarer:

Gunn`s Kort sa...

WOOOW, for en fargelegging! Kjempenydlig alt ved kortet:)
Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap.
Klem fra Gunn:)

Sarah - Crea S sa...

Wow! What a great scene and beautifully coloured! Wow, wow, woow!! A real piece of art!
Hugs,
http://littlecreass.blogspot.be/

Debbie Pamment sa...

What an absolutely gorgeous little scene you've created - LOVE it!
Thanx for joining us at MDUC this week
xXx

Veronique sa...

Så nydelig ♥

ScrappyAndrea sa...

beautiful scene! love your color choice. it looks like summer fun!
thanks for playing with us at Magnolia Mania!
Hugs, Andrea

Hjørdis sa...

Skønt sommerkort og farvelægningen er i top ! 1000 tak for at du deler med os på Card and scrap 1

Hjørdis DT

Pinklady 68 sa...

Å, så mange herlige motiv! Superfint fargelagt som alltid:-)

God helg og nyt siste rest av ferien.
Klem Laila.

Kjersti sa...

For et lekkert sommerkort Gro, herlige farger og fargelegging!
God helg!
Klem fra Kjersti

jannes hobbykrok sa...

Du er så kjempeflink Gro! Ingen mestrer glade farger så godt som deg! Herlig og lekent kort!!! Digger!
Klem :)

Lizzidroege sa...

Love this so pretty...love all the tilda's and stand great...so happy to see you at simply magnolia...lizzi

Pop's Cards sa...

Hi sweetie, this is just gorgeous, such gorgeous colours too, huggles Pops x x x

Sandy S sa...

beautiful card.... fabulous coloring...

Thanks for joining us at Sentimental Sundays...

Sandy S
~Sentimental Sundays DT

majsan sa...

Så herlig kort, med nydelig farging.. tusen takk for at du deler med oss på card and scrap, og håper du deler med oss igjen. Maria

unni's scrappeboble sa...

Ååååå, dette var skikkelig flott :)
Tusen takk for at du deltar på utgfordringen vår :)

Unni
Card and Scrap

Patty Sue 2 sa...

What a fun summer card. Love how you incorporated all the images! Beautiful! Thank you for joining us at ABC's Challenge! Good luck and please join us again!

Marion sa...

Gorgeous card, great scene and beautifully coloured!
Thank you for joining us at MMC!
Hugs Marion

Jill sa...

Helt herlig kort. Virkelig et man blir glad av. Nydelige farger og som alltid gudommelig flott fargelegging
God helg vennen!

og for ikke å glemme..
Takk for at du deltar i vår bursdagsbingo og lykke til
Klem fra Jill
DT Kreativ Scrapping ;)

Unknown sa...

Åååå.. super flott kort!! Nydelig fargelagt og dei flotte fargane du har brukt :)

Tusen takk for at du deltar i Bursdagsbingo utfordringen hjå Kreativ Scrapping :)

Klem frå Tine

Anne Lise sa...

Helt nydelig! :)