mandag 11. mai 2015

Ugler er kule

Leeenge siden sist ser jeg, men her kommer det et lite kort igjen. Var på besøk hos Hege på lørdag, og da lærte jeg å lage uglekort. Da jeg kom hjem måtte jeg bare lage et til, men hadde selvfølgelig ikke de samme diesene, så da var det bare å improvisere. Og dette ble resultatet:


Vi fikk ny styrer i barnehagen i dag, og dette var velkomskort til henne fra avdelingen min.

Deltar med kortet hos:
Sketchy Colors #248 - Rød og Gul
Allsorts #310 - Diecuts, more than two...



Diesene og punchene jeg har brukt for å lage kortet:


Og dette er kortene jeg laget hos Hege. Hele 4!!! stk. 





5 kommentarer:

brenda sa...

What a clever creation Gro, such imaginative use of your dies and punches.

Many thanks for joining in at Allsorts this week.

B x

monicas papirhobby sa...

Denne ugla var virkeig søt. Flott bruk av dies. Takk for du deltar hos Sketchy Colors, lykke til.
Klem Monica

Pop's Cards sa...

Stunning sweetie, gorgeous colours, hugs Pops x

Nancy sa...

Såååå søte, Gro:) Må nok prøve meg på et jeg og tenker jeg;)
Takk for inspirasjon. Ha en fiiiin lørdag.
Klem fra Nancy:)

Knerten sa...

Ja, de er artige disse uglekortene :-) Men hele firetusen på en kveld, da, imponerende, gitt !! ;-)
Håper forøvrig du nyter sommeren, uansett vær, så begynner vi om ikke lenge nedtelling til høsttreff.
Klem
Turid